• Anasayfa
Öğrenci-Veli Bilgi Platformu
Okul Modülü

Anasayfa

Aralık ayında son sınıf fen öğrencilerimizle İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi )’yü ziyaret ettik. Üniversitenin Geomatik Mühendisliği bölümünden Doç. Dr. Filiz BEKTAŞ, bizleri kapıda güler yüzle karşıladı.
Aralık ayında kimya dersi kapsamında “Beykoz Cam Ocağı”na gezi düzenledik. Gezimiz Kimya Öğretmeni Gülşah Sap ve Matematik Öğretmeni Muhammed Keskin eşliğinde, 9. Sınıf öğrencilerimiz için düzenlendi.
Ekmek israfı dünyada ve ülkemizde gün geçtikçe artan bir problemdir. Pek çok insanın açlıkla mücadele ettiği günümüzde bu problem hepimizi derinden etkilemektedir.
endik İkbal Koleji olarak geleneksel hale getirdiğimiz Bilecik-Söğüt gezimizi 21 Ekim Cumartesi günü 9.sınıf öğrencilerimizle gerçekleştirdik.
Okulumuzdaki son senemiz ve başarılı olmamız gereken bir sınavımız var… 8.sınıf öğrencilerimiz yoğun geçen sınav maratonunda küçük bir mola vererek, sınıf öğretmenleri Hülya Acet ve Şule Karadeniz eşliğinde Tuzla Medcezir Kafe’ye kahvaltıya gitmiştir.
Aşiyan.Kelime anlamı kuş yuvası. Semtine ismini veren muazzam bir doğa harikası.
Üniversite sınavına hazırlandığımız bu dönemde hem manevi duygularımızı pekiştirmek hem de yoğun çalışma temposundan uzaklaşmak adına çok yerinde bir ziyaret gerçekleştirdik.
HER KİTAP BİR NEFESTİR Sancaktepe Belediyesi ve Milli Eğitim Müdürlüğünün işbirliğiyle düzenlenen “6. Sancaktepe Kitap Fuarı”nı, 9. sınıf öğrencilerimizle ziyaret ettik.
Öğrencilerin sağlık, bereket, dostluk, affetmek, saygı, paylaşmak ve şükretmek gibi kavramları dört duvarın dışında doğada anlayabilmesi açısından önemli olan Dünya okul dışı ders etkinliğimizi gerçekleştirmenin gururunu yaşıyoruz.
Okulumuzda 5, 6,7 ve 8. sınıf öğrencilerimizin adaylığını koyduğu Okul Öğrenci Seçimlerinde Başkan 8-B Sınıfından Ahmet Efe KURTKAPAN ve Başkan Yardımcısı 5-A Sınıfından Erva Zehra ETİRLİ seçilmiştir. Öğrencilerimize başarılar diliyoruz.
Özel Pendik İkbal Koleji 10. sınıf öğrencileriyle tarih dersi kapsamında, 2017 Ekim ayında, “Panorama 1453 Tarih Müzesi” ve “15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Anıtı”nı ziyaret ettik. Gezimize, dünya tarihinin seyrini ve siyasî dengeleri değiştiren İstanbul’un fethinin özel ve muhteşem bir teknikle tasvir edildiği, “Panorama 1453 Tarih Müzesi”ni ziyaretle başladık.
İkbal Koleji olarak Uçurtma Şenliğimiz büyük bir coşku içerisinde gerçekleşmiştirç
Peygamberimizin, Mekke'den Medîne'ye hicretinin başlangıç kabul edildiği seneye “Hicrî Yıl” denir.
“Özel Pendik İkbal Koleji, 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı Ağustos Ayı Hizmet İçi Eğitim Programı”nı bu yıl şehir dışında gerçekleştirdi. “Darıca Basın İlan Kurumu Tatil Köyü”nde gerçekleştirilen program 28-29 Ağustos 2017 tarihlerinde yapıldı. İlk gün dört, ikinci gün üç tane olmak üzere toplamda yedi oturum şeklinde gerçekleştirilen seminer programında, eğitim-öğretimle ilgili birçok konu ele alındı.......
Bu sene Ramazan ayında da iyilikte yarışmaya devam ettik. İkbal koleji olarak öğrencilerimizin kendi elleriyle hazırladığı ramazan kumanyalarını ihtiyaç sahiplerine ulaştırdık. Kumanyaların hazırlanmasında ve dağıtılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Allah herkesin niyetini kabul etsin.
Okulumuz 3. ve 4.sınıf öğrencileri arasında ortaokul öğrencilerimiz ve matematik öğretmenlerimiz Hülya Acet ve Esma Kurt önderliğinde mangala turnuvası düzenlenmiştir. Yapılan kura çekimlerine göre oynanan oyunlarda madalyalar sahiplerini buldu. Mangala Turnuvasına katılarak emek harcayan, centilmence yarışıp turnuvayı renklendiren tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Okulumuz 2.sınıf öğrencileri arasında ortaokul öğrencilerimiz ve matematik öğretmenimiz Hülya Acet önderliğinde mangala turnuvası düzenlenmiştir. Minik yüreklerin heyecan dolu turnuvasında yarışarak emek harcayan tüm öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Geleneksel Bahar Şenliği programımız büyük bir coşku içerisinde gerçekleşmiştir.
12.Sınıf öğrencilerimiz mezun olmuştur.Tüm öğrencilerimizi tebrik eder, yeni öğretim hayatlarında başarılar dileriz.
12.05.2017 tarihinde Pendik Marina'da 8. Sınıf öğrencilerimizin mezuniyetlerini kutlamak amacı ile akşam yemeği düzenlenmiştir. Yemek öncesinde öğrencilerimiz mezuniyet fotoğrafı çektirmişlerdir. Yemeğe 8 sınıf öğrencilerimizin yanı sıra sınıf öğretmenlerimiz, ortaokul branş öğretmenlerimiz ve idarecilerimiz toplam 35 kişi katılmıştır. Yemekte öğrencilerimiz öğretmenleri ile birlikte sohbet etmiş ve sıcak bir ortam oluşmuştur. Mezun olan tüm öğrencilerimizi tebrik eder bir ömür boyu başarılar dileriz.